14 februari 2011

14 Februari

Glad alla hjärtans dag på er alla söt nosar! hoppas ni har en super bra dag.
själv är jag jävligt trött. Kom hem vi 3, halv fyra i natt. gick och la mig och sen upp vid halv sju igen för att gå till skolan. så ja jag är grymt tröt hade jag inte haft en massa läxor att göra skulle jag gå och lägga mig nu.
imorgon har vi musik PROV och det känns som om jag inte kan någonting. så jag ska väl börja lära in lite nu så man inte sänker sig :P
sen måste jag lämna in SO arbetet på onsdag. vi jabbar med Asiens historia och jag valde japan ofc. och jag har sjukt mycket kvar att skriva så jag lär nog aldrig få sova. jaja nu ska jag börja plugga om inte FB distraherar mig vilket det förmodligen kommer göra men jag måste värkligen plugga så jag får väl typ stänga ner facebook elr något. tjao så länge.