2 februari 2011

2 Februari!

Så nu är den klar i stora drag lite små pyssel till bara men det tar vi en annan gång x)

jag kanske ska berätta lite om vad innehållet i denna blogg kommer handla om då da.
Aaa jag kommer skriva en massa om TH men även lite om mitt liv typ som en vanlig blogg.
istället för att ha två, tre olika bloggar så kör jag nu allt i ett istället. Och ja jag vet att ingen av mina kompisar här hemma i Kar..... gillar TH med bara inga de inläggen. orkar nämligen inte med två bloggar samtidigt. jaja nog om det men kan sammanfatta det snabbt och enkelt genom att säga att det är en blogg om THs och mitt liv. hahaha nu lätt jag som värsta skalken men det är jag absolut inte ;) nej det är mer om THs officiella liv kan man kanske säga. j som min föra blogg med bara TH.

jahapp ska vi säga lite om dagen kanske??
försov mig en hel halvtimme, så det vart riktigt stressigt i morse.
Så här såg skoldagen ut dåra om det är någon som skulle bry sig, vilket jag inte tror, men jaja.

8.10 svenska. vi gick igenom nationella prov häftet. det vi har på TISDAG!!! asså det kommer ju gå åt skogen känns det som ju men jaja det är bara att bita i det sura äpplet.

9.30 Franska. haha var en rätt awesome lektion. spanskan kom in te oss, så vi franska barn fick en spansk tex och spanska barnen fick en fransk tex sen skulle vi typ svara på en massa fråger om texten, på svenska. och jag fick 14/16 rätt asså fatta vad awesome, jag har aldrig läst spanska men jag fatt faktiskt en del hahahah.

10.40 SO. hade typ inget att göra så då fixa jag lite med bloggen, hihihi.

Lunch.

12.30 SB. som vanligt hade jag inget att göra så det vart att ta en dator och fixa med bloggen igen.

13. 50 NO. hade vikarie så himla bäst vi gjorde det Maud hade sagt till honom att vi skulle göra väldigt snabbt så alla fick gå en halv timme tidigare :P


Gick till ica sen med massa folk ock köpte ficka till friluftsdagen i morgon. vart en pucko och risifruti. fast funderar faktiskt på att vara "sjuk" imorgon:P
har inte så mycket mer att skriva.

Peace!

Inga kommentarer: