8 februari 2011

8 Februari!

En rätt jobbig dag idag, måste jag få säga. Dagen började med att jag försov mig typ en halv timme så jag fick typ panik. I vanliga fall skulle jag inte fått panik men skoldagen började med ett nationellt prov i svenska och kommer man inte i tid så får men inte göra det och man skulle få IG. men jag kom faktiskt i tid. Det var som sagt prov i svenska Läs och läsförståelse. Men jag tror faktiskt att det gick bra elr aa det kändes som det i alla fall.
Sen hade vi NO. och asså Maud är så jävla jobbig, hahaha jag hade migrän igår så jag var inte i skolan och jag anmälde typ inte att jag var sjuk så nu måste jag ta med en lapp hemifrån om att jag var sjuk igår. Asså hon litar nog inte ett piss på mig. undrar vad jag har gjort som gör att hon inte litar på vad jag säger???
jajaa sen var det äcklig fisk som inte gick och äta. Och efter lunchen hade vi Franska och Kajsa sa i torsdag att vi skulle se på film den här veckan efter som vi hade Nationella i dag och vi ska ha det på torsdag med. Men tror ni det vart något med den filmen?? Nej, så vi vart tvungna att jobba. Men vi ska tydligen se på film imorgon, vilket jag inte tror på!
sen var det hem och äta, hade inte ätit sen igår kväll så som ni säkert förstår var jag ass hungrig :P

NU ska jag ringa Alice och försöka pigga upp henne lite efter allt det hemska som hänt henne.
HEJSVEJS!!!


MOOIII



Och jag vill tillbaka till TURKIET!!!!!
Vi var där för typ 5 månader sen så jag tycket vi kan åka
ditt igen NU!!!!!!!!

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Det där med att "pigga upp" Alice funkade inte så bra va???

Louise sa...

Nej hon är helt jävla omöjlig!!!

Alice ♥ sa...

Du är allt bra söt du :P
haha Jag lär vara omöjlig men jag vet att du gillar mig ändå ;D
OCH jag är faktiskt INTE lika deppig idag. du vet allt blir bättre med tiden!