14 mars 2011

:@ hata 9:an

Hejhopp!!!
Asså skolan är så jävla jobbig. Asså vi har Nationella prov i NO på onsdag, på torsdag ska jag ha muntligt nationellt prov i Svenska, vi har värsta feta franska läxan, en Engelska läxa som värkar jäkligt skum, jag ska ha läst ut min bok "Låt den rätte komma in" & ha gjort en skriftlig redovisning till på måndag. och jag är typ på sida 50 av 400 :@. sen har jag slöjd prov på måndag. också ska SO:n vara klar nästa vecka och jag har inte kommit alls långt. Allvarligt skolan tar kol på mig. på riktigt jag kommer ju inte ha någon fritid alls under dom kommande 2 veckorna. och jag behöver min fritid. min fritid är mitt liv, för jag kan inte säga att jag har ett liv när jag är i skolan eller hur?? x)
men jaja det är som det är jag hatar i alla fall 9:an.
det var någon som sa att det bara var 50 skoldagar kvar innan sommar lov. jippi.
Nu ska jag slöa lite gran framför datorn innan jag sätter mig ner och ska försöka läsa den där boken:p Den är faktiskt rätt bra. Senare i kväll ska jag nog kolla på hockey x)
Puss på er/ Louise