1 april 2011

1 April!

Hejhopp!
var ett tag sen jag bloggade. inte hänt så mycket har haft en jä*** massa läxor denna vecka '_'
Men jag ska inte skriva något om skolan är så jäkla skoltrött asså ni anar inte.

jag har inte så mycket att skriva om så aa...?..
Hade ett rätt roligt samtal med Becca igår:P Becca ringer vid typ halv 20 i 11 och bara ser du på big brother elr? själv klart gjorde jag inte det, personligen tycker jag att det är ett rätt patetiskt program. Men jag satte mig i alla fall och kollade. Och det var det sjukaste jag har sett. Asså det var så sjukt roliga. de som bor där vart typ skrämda av ut klädda människor. aa lite svårt att förklara men de var så jäkla kul. Jag tror nästa att jag ska börja jobba i något spökhus elr nått bara för att se folk bli rädda. Jag låg nästan dubbelvikt i soffan av skratt med Rebecka i telefon som nästan skrattade ännu mer en mig xP
Jaja det kanske inte låter så roligt men det var det.
Rebecka kommer nog hit till Påsk föresten. Toppen, för en gångs skull så kommer inte jag åka till Stockholm nästa lov. Bara att hoppas att vi har påsklov samtidigt, vilket jag tvivlar på.






Kollade på en massa bilder från i somras och från konfalägret, jag längtar tillbaka och jag vill att det ska bli sommar NU!!!

1 kommentar:

Alice sa...

Hahaha jag såg också på Big Brother i torsdags. så jäv** roligt xD