3 april 2011

Hejhopp!
jahapp jag kan väl börja att säga att jag har slagit nytt blogg rekord (i antal läsare) JIPPI!!! Tack alla vad ni är gulliga!

Igår var jag på filmkväll hemma hos Ella. Mysmys. vi såg på "The Black Swan". Ärligt talat tyckte jag den var skit dålig. Men kvällen var toppen bra ändå. Det vart så klar inte bara film. Vi käka även lite, elr lite och lite väldigt mycket. Vi beställde 2 familjepizzor på 9 per. Och efter filmen vart det en hel del tjej snack och lite party. hahaha. Det var i alla fall en helt awesome kväll. Kom hem typ kvart i ett, ett.

Idag har jag äntligen vart hos frissan. Har tänkt och klippa mig i snart 2 månader och nu äntligen vart det av. har inte klipp mig sen i början på sommarlovet, så ja ni förstår nog hur slitet det var.
Jag färgade även överhåret igen, det var en rejäl utväxt som ni säkert kan förstå. Men denna gång färga jag till en nyans ljusare, nu när det börjar bli vår:P Så nu ser mitt hår ut som jag vill och inte som en jäkla rishög.

Det är några som har bet om att få min spotify lista så jag länkar det här: http://open.spotify.com/user/louise.w.95/playlist/4a5KccdFiMx6m29U73Prni

3 kommentarer:

Erica sa...

jävlar vilken bra spotify lista du har (Y)<3
Hoppas det inte gör något att jag lägger till dig som spotiify vän x)?

Amanda sa...

hur kan du säga att "The black swan" var dålig, den är ju ass bra.
Btw älskar din spotify lista.

Rebecka sa...

Du MÅSTE lägga upp en bild så jag får se hur det blev. (asså din nya frisyr);)
Älskar också din spotify lista. Var hittar du alla låtar/band????