6 april 2011

Hejhopp!
Sitter och försöker göra mina läxor men jag fastnar bara vi datorn, så det går inte så bra. Men vi har så jäkla mycket att göra i skolan. Asså seriöst, vi har 3 jävla läxor till i morgon, varav en som typ är som ett prov. Och på fredag har vi bild prov och en bild uppsats som ska lämnas in + engelska nationella hela förmiddagen. Men jaja man för väl trösta sig med att det bara är ca 2 månader kvar + ett fett påsklov:P
om en och en halv timme ska jag på fysträning i en och en halv timme. Känns ju sisådär, har inte vart med på en fysträning på typ 2 månader. Så jag kommer nog vara den med sämst kondition. Jippi vad roligt! NOT!!!!!!
På lördag ska jag till Västerås så det blir nog inget skrivande på bloggen under helgen, men jag lovar att uppdatera er när jag kommer hem. I promise.
/Hejsvejs!!!


hittade denna bild igår:P bilden är tagen för typ 3-4 år sen x)

2 kommentarer:

Amanda sa...

:O jag bor ju i Västerås. Du får gärna komma och hälsa på mig:P

Erica sa...

hihihi! Ni ser ju jätte små ut på den där bilden ju, vad gulligt xd