27 februari 2011

hejhopp!
Nu har jag sportlov så himla gött.
sitter just nu på tåget på väg till Stockholm igen. Men denna gången har jag frågat mamma innan så det är okej. Kommer inte hem för än på Torsdag. men jag kommer uppdatera när jag är i stockholm så klart. Och jag lovar att jag ska bli mycket bättre på att uppdatera i framtiden. det känns bara som att jag inte har tid fast jag egentligen har det. jaja var det i onsdags jag bloggade senast?? jag kommer inte ihåg men vi kan säga att det var i onsdags. så i Torsdags gjorde jag inte så mycket gick i skolan som vanligt och pluggade i för matte provet jag hade i fredags.
i fredags hade vi fotbolls "möte" vi halv 7. vi käka tacos och typ pratade om hur vårta lag typ kommer se ut till sommaren. just nu tränar vi ju med U- och A-laget men det kommer vi inte göra till sommaren då kommer vi födde 95 och födda 94 vara ett lag och spela i F17 serie. hur nu vi ska kunna lyckas med det. på "mötet" var vi typ bara 10-11 st. det är inte ens ett helt lag. jag lovar att det kommer bli som i fjol att vi typ blir mellan 4 och 8 spelare varje träning.
igår gjorde jag inte så mycket vilket är ovanlig jag brukar ju aldrig vara hemma en lördag x)
jag typ sov hela dagen och sen packa jag lite också.

idag tog jag tåget till stockholm och kommer komma dit vi halv tre tiden :P