8 mars 2011

sportlovet.

Nu var det ett tag sen jag bloggade som vanligt men ni får ha lite uppseende.
Har börjat skolan igen efter ett riktigt härligt sportlov. åkte till Stockholm i söndags. i måndags så vakna jag av att Rebecka sprang och spydde. det var inte en trevlig morgon. så ja Rebecka låg i magsjukan under resten av min vistelse så jag var med de andra i stället och det var så jäkla awesome kul. spenderade resten av veckan med Pontus, Marcus och Alice. sov hos Pontus istället för hos Becca & och hos Alice vågar jag typ inte sova (inget illa menat gumman men du förstår säkert♥)


Lägger upp några bilder:P


Marcus.
Och ja jag vet att det inte är en så bra bild. Men det är ju typ
den ända bild jag har på marcus från sportlovet. den där grisen
vägrar ju att vara med på bild. :p


Pontus.


Alice & Pontus.

kommer kanske fler bilder en annan dag x)